Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du rammet av flystreiken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-08, 08:00   #1
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Blir du rammet av flystreiken?

Jeg synes det er ille når det går utover folks jobb, dem som skal på ferie kan alltids reise når streiken er over.

Hele norgesbefolkning er rammet av flystreiken, fordi det går utover Posten Norge

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 08:22   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Hele norgesbefolkning er rammet av flystreiken, fordi det går utover Posten Norge

Her kommer nå posten med tog

Gammel 20-05-08, 08:56   #3
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Her kommer nå posten med tog

En stor del av posten blir fraktet med fly, noe med tog og noe med bil.

Gammel 20-05-08, 08:42   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er ille når det går utover folks jobb, dem som skal på ferie kan alltids reise når streiken er over.

Jeg tenkte som deg i går, men så slo det meg at jeg hadde blitt veldig muggen om jeg og mannen hadde ordnet fri fra jobb og barnevakt og greier for å dra på første alenetur på seks år ... Det er ikke alltid folk "kan alltids reise når streiken er over".

Gammel 20-05-08, 08:58   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det er ikke alltid folk "kan alltids reise når streiken er over".

Nei hvem kan det? Folk har jo jobber. Jeg hadde blitt knust om ferien ble ødelagt pga. streik, ikke minst for ungenes del.

Gammel 20-05-08, 09:34   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HELT uenig. Jobbreiser kan alltid fikses på et vis. Men om en ferie går i vasken så går den i vasken. Hvem er det som lett som plett kan skaffe seg ferie på et helt annet tidspunkt, da?

Til helgen skal vi i konfirmasjon til en jeg er fadder til. Det er ikke noe alternativ å ikke dra, så her blir de kjøring over fjellet om vi blir rammet av streik.

Gammel 20-05-08, 09:41   #7
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

HELT uenig. Jobbreiser kan alltid fikses på et vis. Men om en ferie går i vasken så går den i vasken. Hvem er det som lett som plett kan skaffe seg ferie på et helt annet tidspunkt, da?

Til helgen skal vi i konfirmasjon til en jeg er fadder til. Det er ikke noe alternativ å ikke dra, så her blir de kjøring over fjellet om vi blir rammet av streik.

Jeg mener ikke kun jobbreiser, ringvirkningene av en flystreik er langt bredere enn ferie og jobbreiser.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.