Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva skal vi bære lille i?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-08, 16:01   #28
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Hva skal vi bære lille i?

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Sjal til magebæring (vevd sjal vel å merke, jeg har knapt brukt elastisk) var favoritten min langt ut i andre leveår. Mei Tai foretrakk jeg derimot til ryggbæring, og det begynte jeg med ved ca 6 måneder. Etter hvert fant jeg også ut at jeg likte Mei Tai til magebæring, men da foretrekker jeg helt klart en lett og tynn Mei Tai, som Freehand. Babyhawk og den type kraftige Mei Tai'er liker jeg fortsatt ikke til magebæring, men de er favoritten til ryggbæring.

Men det er veldig individuelt.
Jeg liker ikke vevd sjal, kunn moby wrap typ. Og jeg foretrekker klart Mei Tai til magebæring også, jeg har prøvd endel forskjellige, men ingen slår helt babyhawken altså.
Derimot, har jeg hatt litt lyst på Mei Tai av typen MaM ECO, altså i det stoffet, hamp/bomull blandingen (55 % hamp/45 % bomull) for å prøve det.
Jeg foretrekker også MT til hoftebæring, evnt. ringslynge hvis det er snakk om en snartur i butikken el. fordi det er så kjappt, og behagelig nok for en liten stund.
Ryggbæring liker jeg ikke så godt i det hele tatt, men med MT og en unge som absolutt vil det så er det greit.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.