Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har campingvogn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-08, 15:54   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Elisabet, jeg så en artikkel i KK (tror jeg det var?) en gang i tiden om oppussing av gamle campingvogner. De ble knallfine! Det krever litt jobb da, men behøver ikke bli så ekstremt dyrt. Litt maling og utskiftning av alt stoff, så blir det så meget penere.

Jeg for min del synes mange av de nye vognene er mye mer harry og stygge (i nye Hobby f.eks har de blått lys i vitrineskapene ) enn en del gamle vogner som nesten er litt sånn retroaktig kule. Håper du oppdaterer oss på campingfronten.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.