Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Snø på 17. mai. I Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-08, 18:40   #141
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snø på 17. mai. I Oslo

nolo, det var ikke Ru som provoserte meg mest, langt derifra. Logikken enkelte av folkene her inne bruker irriterer meg. Det går jo en tilsvarende tråd som denne et annet sted på forumet, og det var vel summen av disse tenker jeg.

Gammel 18-05-08, 18:40   #142
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vet du aC, jeg synes ikke det var mye pepper å spore. Hun fikk reaksjoner på at det kanskje ikke var tid og sted for å ligge på ryggen og gapskratte. Flere opplevde det som om hun gjorde narr og sa i fra. Hvis man ikke tåler såpass lurer jeg på hvem her inne som er hårsåre.

Jeg tviler ikke på at Ru tåler det, men når man blir betegnet som skadefro og smålig synes jeg det blir for drøyt. Hvilket jeg sier i fra om.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 18:41   #143
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tviler ikke på at Ru tåler det, men når man blir betegnet som skadefro og smålig synes jeg det blir for drøyt. Hvilket jeg sier i fra om.

Jeg oppfattet det som om Ru med flere var skadefro. Og sa i fra om det. Ru har sagt at det ikke var sånn ment. Greit nok.

Gammel 18-05-08, 18:41   #144
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og selvsagt unner jeg vestlendingene godt vær på 17. mai! Jeg unner alle godt vær på 17. mai, jeg. Til forskjell fra enkelte andre her inne.

Sist redigert av safran : 18-05-08 kl 19:15. Årsak: trykkleif
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 18:43   #145
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Schadenfreude is der schönste freude. Det vet da enhver fotballsupporter.

Gammel 18-05-08, 18:45   #146
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som om det bare finnes kvinnelige kjerringer.

HÅ! Den kommentaren har jeg lyst til å gripe tak i, fordi det er skrekkelig antifeministisk (og desverre ganske vanlig) å bruke kvinnelige egenskaper eller omtaler for å beskrive noe negativt.
Jeg syns det er en skikkelig uting, og noe man burde holde seg for god til. Så det så. Vær eller ei.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 18:48   #147
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg tar gjerne et kjønnsnøytralt ord for kjerring hvis noen har noe godt å komme med.

Gammel 18-05-08, 18:48   #148
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

HÅ! Den kommentaren har jeg lyst til å gripe tak i, fordi det er skrekkelig antifeministisk (og desverre ganske vanlig) å bruke kvinnelige egenskaper eller omtaler for å beskrive noe negativt.
Jeg syns det er en skikkelig uting, og noe man burde holde seg for god til. Så det så. Vær eller ei.

Åkkei.

Grinebitende. Surmulende. Sidrumpa. Muggent. Humørløst.

Gammel 18-05-08, 18:49   #149
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Åkkei.

Grinebitende. Surmulende. Sidrumpa. Muggent. Humørløst.

Men jeg vil ha noe som dekker den evige kaklingen om meningsløse ting.

Gammel 18-05-08, 18:50   #150
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Og for dem som ikke allerede har vært innom, her er tråden som handler om circa det samme som denne, som jeg leste rett før denne og dermed lot meg provosere dobbelt av. Jeg har mistet litt oversikten over hvem som skrev hva i hvilken tråd.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=40471

Gammel 18-05-08, 18:50   #151
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Men jeg vil ha noe som dekker den evige kaklingen om meningsløse ting.

"Forumbruker"

Gammel 18-05-08, 18:59   #152
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

"Forumbruker"

Det er et like godt ord som noe, jeg har for lengst innsett at jeg kaster stein i glasshus her. Krangle om å krangle om været er ikke så mye bedre enn å krangle om været. :forumbruker:

Gammel 18-05-08, 19:00   #153
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Åh, ny signatur, mumrik? Festlig!

Gammel 18-05-08, 19:32   #154
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg synes det var koselig at vestlandet fikk flott vær på 17 mai.
At det i resten av landet var kaldt og hustrig, uavhengig av hva man kan forvente eller ei, var nå sånn det en gang ble denne gangen.

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Vestlandet vant i solskinnlotteriet i år, og alle hjerter gleder seg og sånn.

Sånn for ordens skyld vil jeg bare presisere at vi også hadde strålende 17. mai-vær. :nordland:

Gammel 18-05-08, 20:34   #155
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nok en fascinerende tråd.

Vi hadde sludd, regn og vind. Jeg satt og sprengsydde knapper til lillegutts bunad rett før vi dro ut, men måtte dra hjem etter en snau time. Vesla smågråt litt i vogna, hun syns det var kjipern inni neddugget regntrekk og kaos utenfor. Lillegutt frøys på henda, og gikk til slutt med på å dra hjem (10 min å gå). Han tissa på seg i bunaden og på min bunadstakk da vi endelig hadde kommet inn døra og stod foran do. Veldig mange knapper i den guttebunaden! Alt sammen ble noe tragikomisk!

Så istedet for pølser og is på skolen, ble det karbad, varme klær og risgrøt, og 17.mai-stemning fra TV - veldig koselig! På ettermiddagen spiste vi tapas hos søster med hele familien.

Men er redd det er endel syke barn i dagene som kommer, vi så mange i miniskjørt og ballerinasko i sølepyttene. Stakkars!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 20:49   #156
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Vel, i dag var alt ved det samme gamle her i Bergen. Det har regnet

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 20:58   #157
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en tråd!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 21:39   #158
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes dere tar Ru for å være fornærmende tander hvis dere tror hun ikke tåler de tilbakemeldingene som er gitt her.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 21:42   #159
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg synes dere tar Ru for å være fornærmende tander hvis dere tror hun ikke tåler de tilbakemeldingene som er gitt her.

Næh, som sagt, tviler ikke på at Ru tåler såpass, men jeg kan synes at det er teit for det.

Gammel 18-05-08, 22:27   #160
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ja, det var 3 grader her klokka 7 i går og etterhvert kom det sludd!!
Da vi skulle til skolen for å avlevere storebror for å gå i toget var det duskregn og isende kaldt så han fikk på Goretexsko, foret regnjakke og hansker. Lillebror ville selv bare sitte godt inni vognen med lue, votter og teppet helt opp til nesen! Sånn satt han hele tiden mens vi fulgte etter toget og på skolen for å leke/få premier så ingen frøs her iallefall.

Jeg hadde på ullklær under og capè over bunaden så jeg frøs bare bittelitt etter 3 timer i blåsten. Deilig å komme inn igjen.

Svar

Emneord
global oppvarming, værfjas

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.