Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Familietelt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-08, 21:34   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Familietelt?

Hvor finner en fine hustelt/familietelt med plass til hele familien vår på fem? Det skal ikke brukes til sesongcamping, men heller mere opp og ned en del, så det må være greit å frakte og sette opp. Det beste er at det er 3 soverom + oppholdsrom, og jeg vil ha bunn i hele teltet. Jeg vil heller ikke at det er alt for dyrt. Kravstor.

Har kikket litt på dette fra G-sport, men det er ingen som har det inne sånn at jeg kan se det i virkeligheten oppslått. Det koster kr 2600,-.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no