Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Er det ok å kritisere tynne folk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 16:29   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff: Er det ok å kritisere tynne folk?

Tråden som heter "Eksisterer Teri Hatcher" eller noe i den duren får meg nemlig til å lure.

Følgende innlegg er utgangspunkt for diskusjonen:

Sitat:

Hvis det er sånn at man legger på seg ti kg på tv, betyr det at Teri Hatcher egentlig ikke finnes?

Og flere kaster seg på med spøkefulle kommentarer om nevnte skuespillers vekt og utseende. Hyggelig

Og veldig få som har reagert negativt. Noe som jeg egentlig synes er rart. For jeg ser jo for meg lengden på tråden og mengden av røde prikker om man i stedet hadde skrevet noe sånn som:

Sitat:

Hvis det er sånn at man legger på seg ti kg på tv, betyr det da at x er enda feitere?

Og så kunne man fylt på med bilder av denne runde kjendisen, sammen med syrlige kommentarer om vekten hennes.

Jeg kan levende se for meg rekasjonene her inne .

Men det forbigås altså rimelig i stillhet at man harselerer med vekten til en som er tynn . Selv etter at jeg i tråden påpekte at det ikke burde være særlig akseptabelt, er det noen som slenger dritt.

Synes virkelig folk på FP at dette er ok? Skal vi gå på tå mht å si noe er vagt negativt om det å være overvektig, mens det er helt ok å harselere med det å være tynn.

Og i såtilfelle, hvorfor er det sånn? Jeg har mange gode forslag til hvorfor jeg tror det er sånn, men tenkte jeg ville høre hva andre sier først.

Kjør debatt!

Hilsen sur kjerring .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no