Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nike på nett

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 10:34   #8
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nike på nett

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Mulig at dine er ekte, men ellers er det stort sett fake Nike Shox på Ebay. Se her: http://reviews.ebay.com/Avoid-buying...AT:-1:SEARCH:2

Hei,
Jeg er en ganske erfaren Ebay bruker så jeg har etterhvert lært meg hva man må være oppmerksom på. Bl.a. er det viktig å se på selgers historikk med antall gjennomførte salg og karakterer fra kundene. Dette gir et godt grunnlag til å vurdere. Jeg kjøper heller aldri fra selgere som ikke kjører betaling gjennom Paypal.
Den siste måneden har jeg kjøpt både digitalt speilreflekscamera og digitalt videocamera på Ebay. Det er varer med høy verdi, men det har gått helt uten problemer. Levert med USPS rett på døra hjemme til priser som er utrolig mye lavere enn her hjemme på berget.
Man skal tenke seg om og vurdere selvsagt, men 99,9% av selgere på Ebay, som har god og lang historikk, og gode karakterer vil være helt trygge å handle hos!
Når det gjelder Nike så har jeg kjøpt flere par gjennom Ebay, levert fra to forskjellige selgere i USA. Veldig fornøyd, og skoene er ekte. Ingen tvil

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.