Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hva skal du gjøre i hagen i år?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 22:03   #11
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Tja. Jeg har beskjært noen eldgamle epletrær bittelitt, klippet ned prydbuskene og tatt litt av bærbuskene, og jeg har begynt å trekke opp en ugressplante som det uhorvelig mye av her. Og så plantet jeg en avlegger av en stikkelsbærbusk i dag. Og jeg kjøpte og plantet to nye stauder i det største blomsterbeddet.

Videre står det luking på planen. Og så har jeg kjøpt noen liljeløker og gladioler som skal settes ned. Og seinere må georgineknollene i jorda. Pellargoniaene mine ser ut til å ha avgått med døden i vinter, så jeg må noe fornye en del av potteplantene. Og jeg skal så erteblomster og blomkarse som vanlig, og jeg har tenkt å lage et lite hjørne med lupiner nederst i hagen (selv om jeg er litt skeptisk - de sprer seg jo så fort, men er veldig pene en stund i hvert fall). Det blir nok også satt ned en del sommerblomster etter hvert.

Kanskje kommer jeg til å utvide krydderbeddet også - vi får se. Det blir nok ingen større prosjekter enn det i år.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.