Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du potteplanter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 21:39   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du potteplanter?

Som en fortsettelse på kishas tråd lurer jeg på dette. Jeg har nemlig ikke det heller. Bare i korte perioder etter at noen gir det til meg i gave, også dør de. Jeg er helt håpløs med planter og klarer ikke å holde liv i dem.
Jeg liker forresten avskårne blomster mye bedre enn potteplanter. Selv om de ikke varer så lenge (dvs omtrent like lenge her i huset ).

Innimellom har jeg potter med krydderurter på kjøkkenbenken da. Men det er alt.

Skulle tro jeg var læstadianer eller noe ... ikke gardiner, ikke potteplanter. Høres skikkelig stusselig ut! Men jeg synes ikke det er stusselig her heller. Faktisk ganske hjemmekoselig om jeg skal si det selv

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.