Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Other Boleyn Girl

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-08, 11:22   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The Other Boleyn Girl

Jeg har ikke egentlig tenkt å se filmen - jeg leste boken, og den er underholdende, men ganske grunn, og jeg antok at filmen ikke akkurat kom til å gi historien mer dybde. Men det er Scarlett Johansson og Natalie Portman som spiller Boleyn-søstrene, og det kunne nesten være grunn nok til å ville se filmen.

Det var i alle fall nok til å få meg til å lese sammenligningen mellom bok og film i The A.V. Club, og den kan absolutt anbefales. Jeg siterer slutten her (uten spoilertagger; Portman spiller Anne Boleyn, og jeg antar at de fleste er klar over at hennes historie ikke hadde en lykkelig slutt):

Sitat:

That aside, will audiences ever get tired of seeing Natalie Portman being slowly and thoroughly broken down into a state of abject, weeping helplessness? This, V For Vendetta, Goya's Ghosts … Are they all just revenge for the Star Wars prequels or something? I'm personally getting pretty tired of seeing her ritually abused.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.