Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg med fargevalg, please!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken farge passer best?
Lilla 37 36,63%
Lyseblå 7 6,93%
Turkis 11 10,89%
Lyserååsa 5 4,95%
Sjokkrååsa 3 2,97%
Rød 33 32,67%
Ingen ekstra farge nødvendig 0 0%
Annen (spesifiser i tråden) 5 4,95%
For en UTROLIG spennende (duste)påll!!! 0 0%
Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-08, 12:37   #1
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.674
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg med fargevalg, please!

Jeg trenger en aksentfarge, og blir ikke enig med meg selv!

Det gjelder leiligheten på fjellet. Den er ganske moderne, men ikke minimalistisk - det er panel på veggene og hvitmalt panel med downlights i taket. Veldig enkel kvadratisk klebersteinspeis på hvit mur. Eikeparkett på gulvet. Kjøkkenløsningen (åpen) er enkel, hvit og med benkeplate i eik.

Den er ikke veldig hyttete, men som sagt ingen byleilighet heller. Det er MASSE lys og store vinduer, så den tåler litt farge. På veggene kommer det en ganske mørk grå farge, dette var det eneste bildet på nett jeg fant med den fargen:



Møblene kommer til å være hovedsaklig mørkegrå (sofa og stoler) og spisestoler i svart skinn; mest fordi det er praktisk og lett å mikse. Men jeg trenger jo å live litt opp, så derfor trenger jeg en farge å kunne blande med (puter, gardiner, lys etc). Jeg vil ikke mer enn én tilleggsfarge (men kanskje ha nyanser av denne fargen.)

Så: hva ville dere valgt til kombinasjonen eik, hvitt og (mye) grått? (Forslagene i pollen er de fargene jeg vakler mellom. Akkurat nå lener jeg mest mot lyseblå/turkisvariant.)

(Jeg kan ikke legge inn bilder av selve leiligheten dessverre, for vi har ikke overtatt ennå og jeg vil ikke legge ut de forrige eiernes.)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no