Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen med kanin her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 20:20   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen med kanin her?

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegget, flytt det gjerne om det finnes et "kjæledyrforum"

Vi får stadig spørsmål om forskjellige kjæledyr... Og jeg er vant med både katt og hamster og hund (et par år), så jeg ser at det er mye positivt med det. Men med en mann som er så mye borte synes jeg det fort blir mye ansvar på meg. Vil gjerne ha hund, men å gå lang tur med den morgen og kveld når jeg er alene med ungene ser jeg på meg som en litt stor oppgave.

Hadde katt en stund når de to eldste var små, men den forsvant dessverre.

Nå er det kanin det diskuteres her i huset. Jeg har ingen erfaring, så jeg lurer på om det er mange her som har eller har hatt kanin. Er dette noe to jenter på 7 1/2 og 9 år klarer mesteparten av stellet til? (jeg vet at jeg trolig må steppe inn til tider og ikke overlate alt ansvaret til de) Mannen min tøyser med at hvis de ikke klarer å passe den får vi en deilig kaninstek....

Så alle spørsmålene...
En eller to kaniner?
Liten, mellomstor eller stor?
Hunner eller hanner?
Inne eller ute?
Kaninunge eller voksen?

Jeg må vite mest mulig før vi snakker med ungene om evt å skaffe.

Så et lite spørsmål til slutt, er kaniner veldig allergiskapende (vet folk kan være allergiske, men f.eks vanligere/sterkere enn f.eks hund og katt). Har ei på 4 år med litt eksem, og vil helst ikke trigge noe (har ikke noe allergier nå).

Emneord
kanin

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.