Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dyreparken eller Legoland?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 21:20   #23
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyreparken eller Legoland?

Vi var i Legoland i fjor og gjorde følgende:

Kjørte bil til København. Der bodde vi på Vandrerhjem og tilbragte noen fantastiske dager i Tivoli, Zoo og annet kult for ungene. Jeg anbefaler København City på det sterkeste: Det har bedre standard enn mange hoteller i Køben. Så kjørte vi mot Legoland og lå på et flott Vandrerhjem 20 minutter med bil fra Legoland - nærmere bestemt her:

Vejen Vandrerhjem

Da koster det egentlig ikke allverden - i tillegg får man jo oppleve mer enn jeg føler man får i Norge. Det blir litt "eksotisk" også for oss voksne. Været var flott og alle mann alle hadde det helt supert. Men jeg anbefaler kanskje 2 dager i Legoland. En dag var i knappeste laget.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.