PM-er. Hvordan bruker dere dem? Og ikke ...
Viktig info: Dette er IKKE et angrep på en eller flere som har sendt meg pm'er som direkte følge av diskusjon (er) i formet. :fårhåndsåppklarer:
Jeg bare lufter, og undrer meg over dette:
Hvordan bruker dere pm'er?
Jeg bruker dem sjeldent, snarere nesten aldri. Jeg har et anstrengt forhold til det, faktisk. Om det da ikke er "nære" nettbekjente, som jeg føler for å bruke tid på å taste med, om ikke msn er et alternativ. Eller sms/telefon.
Når jeg mottar pm'er som direkte følge av diskusjoner i forumet eller prikker jeg har gitt med kommentar, der noen nesten "forlanger en forklaring på prikken (rød som grønn)", eller vil fortsette diskusjonen utenfor tråden der diskusjonen foregår, kjenner at jeg får litt "fnatt".
Hvorfor ikke bare si det i tråden, liksom? Ofte er det jo en videreføring av den diskusjonen/prikken som utløser denne "pm-skriver-trangen".
Jeg undrer meg over dette, da disse pm'ene sjeldent er annerledes enn det den samme/de samme personene sannsynligvis ville ha skrevet i en videreføring av diskusjonen i den aktuelle tråd, eventuell hevnprikk/tilbakegivelseprikk. Gosh, for et språk! 
Hvorfor diskutere to plasser egentlig, angående samme tema, men på "bakrommet"? For å liksom få en "mer personlig uttalelse".
Jeg er ikke mindre ærlig, frittalende, meningsforandrende, eller hva man måtte ønske pr pm enn i forumet... :undrende:
Hva mener dere? Hvordan tenker dere angående dette? Hva gjør dere selv? Og ikke?
:kjør debatt:
P.S.
Vennligst, ingen pm angående dette. Ta det her i tråden!