Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg vil inn på medlemssalongen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 20:36   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen ...

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men: Det kan virke som om det faktisk er litt forslkjell på folk. Witt, som skrev hovedinnlegget, vet jeg lite om, og jeg kan ikke uttale meg om hva hun/han evt har bedrevet her inne, men jeg stiller meg undrende til at dere to har vært medlemer like lenge ( des.06) Witt har èn prikk og du har 5? 6? ( Har ikke profilen din foran meg...) Jeg går jo ut fra at Witt er ganske ivrig her inne siden hun så gjerne vil inn på medl. salongen. Skilpadda har vært medlem to mnd lenge og har også betydelig flere prikker. Er ikke medlem i så mange andre fora (bare facebook) og har som sagt aldri vært borti prikking, men er det ikkje muligheter for at noen ( kanskje pga lignende innlegg som HI skrev her) sliter vel tungt med å skaffe seg prikker...1 år og èn prikk virker da stusselig.

Hvis du titter på innleggstallene, så ser du at for eksempel Skilpadda har postet over 10 000 innlegg i løpet av den tiden hun har vært medlem (sept 2006), mens hovedinnlegger har postet 100. Selvsagt har Skilpadda fått flere tilbakemeldinger enn HI, og ergo "bedre rykte"/høyere ryktepoengsum. Det skulle da også bare mangle.

Jeg tror de færreste bryr seg om eller legger merke til hvor lenge noen har vært medlem. Det er hva man har bidratt med som teller. Det er mange eksempler på at nye brukere har kommet inn på forumet og umiddelbart tatt det med storm, fordi de skriver masse gode innlegg som blir lagt merke til. Disse krabber også kjapt opp på "rykteskalaen".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
emneordsklassiker, innleggsgenerator, klassiker, makroer, ortografiinjurier, prikker, robopadd, sure edderkopper, tråddigregering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.