Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Teite kommentarer da dere var gravide?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-08, 22:30   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Jeg fikk ikke høre så mye sånt da jeg gikk gravid med Lille, men en kommentar glemmer jeg aldri. Jeg traff kusinen til sambo på senteret, en dag jeg følte meg litt fin og hadde på meg en fin kjole. Hun syntes visst det var helt okei å fortelle meg hvor tynn og stygg jeg var blitt, at jeg så ut som et skjelett etc. Nei, man ser sikkert ikke så fin ut etter å ha spydd x antall ganger hver eneste helvetes dag de fire første mnd i svangerskapet, og gått ned 6-8 sårt tiltrengte kg, men kanskje litt unødvendig å kommentere det.

Et par uker eller mnd traff jeg min kusine på butikken, som utbrøt: Oi! Du ser sliten ut!
Takk skal du faen meg ha.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.