Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Helsikes busser som er innstilt uten varsel i Sandnes/Stavanger!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 09:02   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helsikes busser som er innstilt uten varsel i Sandnes/Stavanger!

Det er rett før jeg klikker her! Kl. 9 skulle jeg være hos legen, og jeg og vesla skulle ta bussen 8.08 utfor her. Det pøsregnet og selvsagt er det ikke busshus der, så vi ble gjennomvåte. Etter leenge kikket jeg på klokken og den var 8.20, ingen buss! Vi måtte bare gå inn igjen og vente på neste som skulle gå 08.39. Jeg ringte legen og sa fra og vi gikk ut igjen etter en stund. Et kvarter - ingen buss! Ringte busselskapet og de kunne fortelle meg at bussene er innstilt. På hjemmesiden (som jeg sjekket FØR jeg gikk ut første gangen) stod det kun opplyst enkelte ruter, ikke min rute. Da jeg sa dette sa de at de ikke har kontroll over hvilke ruter som er innstilt.

FY FAEN! Nå skulle jeg til legen, som er viktig nok, men tenk om jeg skulle noe enda viktigere? Nå må min mann komme og hente oss fra jobben, han går glipp av et viktig møte, men har man ikke nok penger til taxi frem og tilbake så har man ikke så mange andre valg! Nå sitter vi her og venter på mannen, dassbløte begge to, og jeg skulle vært hos legen for lenge siden. Håper bare vi kommer oss hjem igjen?

Reis kollektivt my ass! Heia bil!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no