Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Kåre Konradi

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 15:21   #11
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåre Konradi

Sitat:

Moralen er; å aldri ta slike bilder, man vet ikke hva som kan skje med dem.

Uenig ....hvorfor skal man ikke kunne more seg for at andre skal kunne finne ut av det?
Jeg har etterhvert sett så mange mennesker på og avkledd i forskjellige situasjoner at jeg gir en god F. om mobilen ble stjålet vil det være større krise med alle bildene av ungene som lå der( ta back up i dag!) enn de meget uanstendige bildene og filmsnuttene som på en eller annnen merkelig måte har sneket seg inn på minnekortet. Om en eller annen dust la dem ut på nett kipt men ikke noe større katastrofe.
Med mindre jeg har barn som kan bli mobba etc.
For meg høres det ut som at bildene var pene JEG hadde syntes det hadde vært ordentlig kipt med uheldig vinkel og kviser.

Man kan ikke leve livet sitt i angst for at noen kan oppdage/utnytte etc. Kjennte personer må kunne ta bilde av tissen sin og sole seg toppløs uten at teite mennesker skal utnytte det.
Og når noen gjør det håper jeg at de kan heve seg over det og tenke vel om småfleskete anonyme hvermannsen får seg et kick av et lite kikk inn i den private sfvære så er det deres problem.

Å legge dem ut synes jeg er dårlig gjort og et patetisk bilde på hvor lattelige opptatte vi er av andres privatliv- det sier veldig mye mer om oss en om Konradi & co,om noen skulle tjene på det eller media skulle vise dem for nyhetens(HAH) del er det totalt uakseptabelt.
Syns jeg.


Sist redigert av era : 28-10-06 kl 17:18.
era er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no