Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Utvalg, gutte- og jenteklær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 07:08   #14
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Ser ut som det avhenger av hvilken stil og type plagg man er ute etter? Ja okaidi og exit har mange klassiske plagg til gutt - men det er jeg ikke ute etter. Jeg vil ha litt mere spesielle plagg, gjerne retro! I sommer var barneavdelingen på HM full av retro småjenteklær. Foreksempel topper i gult, oransje, lilla og brunt. Topper jeg glatt kunne funnet på å kjøpt til ztjerna... hadde det ikke vært for den blomsten de så fint hadde brodert på skulderen (Flower power? Et sted går grensen). På gutteavdelingen fant jeg ikke noe lignende, med unntak av en tweedbukse

Dersom man vil ha klær til jenter i andre/mørkere farger kan man vel supplere fra de kjedelige fargene i gutteavdelingen?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no