Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forelesning

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 11:36   #1
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Forelesning

I går var jeg på forelesning der jeg havnet på første rad. Jeg er ikke særlig glad i å sitte helt der framme, og i går ble jeg minnet på hvorfor.

Jeg liker å se på den som foreleser og det gjorde jeg også i går. Men det jeg ikke har opplevd før var at foreleser holder blikket mitt leeeenge! Jeg hadde lyst å trekke til meg blikket, kikke i taket eller andre steder, men føler det er uhøflig å slippe blikket. Når han endelig slapp blikket mitt da, så lo det ved siden av, for det var visst flere som så han holdt blikket mitt ekkelt lenge. Jeg tenkte det var bare den ene gangen og gav det en sjanse til og jeg kikker opp, og der var han jammen meg igjen.....jeg kjenner jeg rødmer, for jeg synes det er flaut! Jeg har jo vært på mange forelesninger og vet jo det er vanlig at foreleser kikker på oss som hører på, men ikke at de holder blikket på den måten.....jeg skal hvertfall ikke sitte på fremste benk igjen! Hodepine hadde jeg etter å sitte resten av timen å sett i taket, på vegger og i golvet!

Men det er litt typisk også da....jeg satt på første rad på sirkus en gang også....og den gangen var det klovnen som la sin elsk på meg....jeg fikk favnen full av ballongen og jeg måtte bli med å hjelpe han og greier.... En annen gang ble jeg tatt opp på senen for å snakke som Donald Duck

Sist redigert av Tove : 24-10-06 kl 11:42.
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.