Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 12:32   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Er bare nyskjerrig, for jeg tenker stadig på om jeg er alene om å ikke kjøpe merkeklær. Det er jo så mange plagg i f.eks KK som koster over 1000 kr. Alt for mye for et plagg synes jeg.

Det dreier seg jo selvsagt om prioritering, om man har godt med penger eller ei.

Jeg tjener forsåvidt godt, men evner ikke å bruke 1000+ på ett plagg, om det ikke er en f.eks en kåpe (har to, kjøpt for to år siden) turtøy eller vinterdresser til gutta. Kvalitet koster mer, men en olabukse eller en bomullstopp trenger jo ikke være i superkvalitet.

Er passelig opptatt av mote, og frisker opp garderoben til stadighet, men jeg handler på HM og blir euforisk av "halv pris av salgspris plakater".
Jo mer for pengene, jo bedre er mitt motto.

Sist redigert av Hønni : 22-10-06 kl 18:46. Årsak: forsøker å gjøre spørsmålet mitt klarere...
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.