Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-07, 23:27   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Tenk om ingen noensinne hadde korrigert meg? Er dere klar over hvordan skrivestilen min hadde vært her inne da?

Et eksempel, hentet fra snartmamma i 2003:

Sitat:

fikk svar på dyrkningen idag da jeg skulle hente sykemeldingen..... de fant ingenting på den, var heelt negativ. hvordan i huleste er det mulig????? jeg fikk L+3 på den da hun sjekket den, og har jo såå vondt i blæra og urinrøret....
jaja skal ned med ny prøve i morgen, så skulle de se på det da. noe er det jo....????

et spørsmål: er det vanlig at urinen lukter VELDIG sterkt ved UVI? den lukter nemlig så sterkt at jeg føler det etser i nesa.... har aldri opplevd det før.... drikker endel vann og, så det er ikke akkurat væskemangel............

klem Iset 30+5

Takk guuud (eller rettere sagt Tiddeli og andre på NM) for røde prikker og korrigering, slik at jeg fremstår som det geniet jeg er i dag.

Korrigering er faktisk viktig! Ei venninne av meg hadde faktisk gått rundt den dag og dag og trodd at promillegrensa i Norge var på 2,0 om ingen hadde korrigert henne.

Emneord
klassiker, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.