Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hundespørsmål

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 21:04   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.206
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Hundespørsmål

Jeg er jo fersk valpe-eier! Det går så bra altså, hun lærer ekstremt fort og vi belønner god oppførsel og stimulerer masse.

To spørsmål:

1) Når hun skal trene på å være alene hjemme i buret sitt med døra igjen, hvor lenge kan hun bjeffe før hun må få se oss igjen? Altså en slags Ferber... jeg tenkte stå utenfor døra og høre. Hun kan fint være lenge lenge i buret med døra igjen når vi er i huset. Det hender hun bjeffer et par ganger men hun roer seg kjapt og koser seg der inne. Og vi roser masse!

Hun likte seg særdeles dårlig i bilburet, men etter tre bilturer var hun helt stille! Vi kjørte fem-minutters turer. Masse skryt. Men da pep og bjeffet hun først lenge de første gangene vi kjørte, men hun tok altså det hintet kjapt. Men da sitter jeg jo ved siden av henne og kjører og hun ser meg.

2) Bade. Må jeg bade henne, vaske henne? Hvor ofte? Hun er korthåret og ikke redd vann.

Blir veldig glad for svar!
Det er kjempeartig med hund, Mira har lært så utrolig mye på kort tid. *stolt*

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no