Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du GPS i bilen? Tenk da på dette!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 14:43   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du GPS i bilen? Tenk da på dette!

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Du har tydeligvis ikke kjørt på helt ukjente steder. F.eks. i USA hvor det er 100 filer i hver retning, og kommer du i feil fil må du kjøre en times omvei for å finne tilbake igjen!


Jeg har GPS, og jeg har hjemadresse på den. Det er ikke bare et kart, men den viser også hvor lang tid man bruker hjem. F.eks. var jeg på kvinnetreff i fjellheimen ved Lillehammer. Da var det veldig greit å plotte inn hjem, via et par steder. Når da min syke Hubbie hjemme lurte på når jeg kom hjem kunne jeg gi han en ganske nøyaktig tidsangivelse, og ikke bare ca. 5-10 timer.

Nei... GPS er nødvendig og artig, og de som ikke har prøvd det eller sett vitsen med det er vel mest sannsynlig av den oppfatning at man ikke trenger mobil heller, for hjemmetelefon har jo funket i 100 år?!?!

Jeg har ikke kjørt i Usa, men mye i Europa. Og jeg har prøvd mine foreldres GPS uten å se behovet for den. Mobilen, trenger vi. Telnor har nemlig bestemt seg for at det ikke er noen feil på linja selv om man får beskjed om det når man ringer oss. De bestemte seg for det i mai. Neste måned får vi telefon via fiberoptikk, så da kan de ha det så godt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no