Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 22:19   #11
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Her er jeg skyldig i mye gitt.

Jeg liker ikke smykker på små barn til hverdags. Spesielt fordi det faktisk representerer en kvelningsfare ved lek. Til selskapsbruk er det noe annet.

Jeg liker ikke kjoler som ser ut som utkledningsklær, masse tyll applikasjoner og stæsj. Men jeg liker pene klassiske kjoler, pensko (også lakk). Kåpe synes jeg er et praktisk plagg, men ikke til og fra barnehage akkurat.

Vi har til og med en matroskjole. Om en en litt anderledes fasong.

Dongribukser foretrekker jenta mi ofte, og nå arvet hun en snekkerbukse og synes det er stas også. Vi har fått noen treningsdrakter også. Bruker dem til og fra turn osv.

Ting jeg absolutt ikke liker er

Sexy klær til små barn. Korte topper og miniskjørt osv. Bikini til 4 åringer, høye heler og hull i ørene. Kjeder osv kun til selskapsbruk. Babyparfyme er vel det mest fjollete jeg har hørt om.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.