Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 22:12   #11
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

10 åringen her er også Ido-fan, så fredagene er Idol.

Men en ting lurer jeg veldig på, tror alle de som melder seg på at de kan synge? Jeg blir alvorlig overrasket over reaksjonen til enkelte når de ikke kommer videre. Hvem har fortalt de at de har god stemme? Noen synger virkelig så ille at noen burde ha stoppet de for lenge siden. Er det foreldrene som ikke har hjerte til å fortelle sannheten? Eller blir man tonedøv når det gjelder egene barn?

Huff, nå må jeg nesten le av meg selv, men nå skal jeg faktisk dra frem noe jeg så på Dr.Phil her om dagen (NEI, jeg ser ikke på Dr.Phil, men avogtil når jeg ammer er det greit å ha på TV, OK?)
Uansett - der var det en serie programmer som fulgte mødre som hadde meldt barna sine på et talentprogram i regi av den gode doktor. Jeg fikk ikke sett avslutningen (dessverre? ) men antar dette dreide seg like mye om å observere ambisiøse mødre som å faktisk kåre en vinner. For disse barna var hverken mer eller mindre talentfulle enn noen andre. De kunne ikke synge/danse/spille, men allikevel var de fast bestemt på at de skulle bli modell/skuespiller/sanger eller Broadwayartister. Det var egentlig ganske ekstremt, men jeg tar meg selv i å lure på om enkelte av de fullstendig talentløse, men akk så kraftig indignerte Idol-deltakerne kan ha noe liknende med seg hjemmefra?
Hvem vet?


I tillegg synes jeg det er rart at enkelte slipper gjennom til dommerne. De må jo ha en første grovsortering når det er så mange som melder seg på?
Men OK - Idol er jo først og fremst underholdning, og freakshow-faktoren må opprettholdes.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no