Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumdesign, igjen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 02:09   #1
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Pil

Forumdesign, igjen

Etter gjentatte oppfordringer det siste døgnet, så fjerner vi vårt fantastiske jubileumsdesign ...

Og erstatter det ned det som er vårt egentlige nye design! Vi i forumledelsen har brukt dette designet i en drøy uke nå, og er veldig fornøyde. Vi håper også dere vil like det, og at dere vil få en bedre leseropplevelse. Særlig lengre innlegg tar seg bra ut i det nye designet!

Noen kommentarer før kritikken kommer rennende:

• Ja, øverste del tar litt plass. Dette er fordi at vi har litt informasjon som skal inn der. Vi har valgt å ha denne løsningen for å få full bredde på forumet, og unngå en bred kolonne på en av sidene. Da kan innholdet i trådene nytes uforstyrret, på så vel en smal som en bred skjerm/vindu.
  • Ja, det ser litt rart ut oppe i toppen, det er fordi den ikke er helt ferdig.
  • Ja, her er forsatt noe blått igjen, det skal bort.
  • Ja, 'Hjem'-knappen går til en litt skral side, den skal fikses opp. Innholdet på den er bra.
  • Ja, knappen til avansert søk kommer tilbake.
  • Nei, det er ikke den nye logoen dere ser, den kommer over helgen.
På enkelte skjermer blir svart tekst på hvit bakgrunn veldig lyst, jeg har derfor også opprettet en understil med mindre hvitt for dere som har en spesielt lys skjerm, dere kan finne den i rullegardinen nede til venstre. Men det er også en overgang / tilvenning, jeg brukte litt tid på å tilvenne meg svart på hvit, men nå syns jeg det bare er herlig.

Vi kommer til å fortsette å gjøre endel endringer dagene framover, men hovedtrekkene er satt. Målet med det nye designet er å få til økt lesbarhet, og fremheve kjernen i forumet: innholdet i trådene.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.