Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Silkebluser til bunad

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-26, 13:33   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Silkebluser til bunad

Storesøster ønsker seg farget silkebluse til bunad. Lundebydrakt fra Gudbrandsdalen, så blusen skal nok være rosa eller lys grønn.

Jeg gikk inn og prøvde å lete litt på Husfliden, men der fant jeg ikke noe. Og i en annen tråd der det var snakk om silkebluser var det noen som anbefalte en nettbutikk som blant annet førte dette.

Jeg hadde egentlig tenkt meg innom min lokale Husfliden butikk for å spørre. Men, om de ikke har det på nettsidene, så har de det kanskje ikke? Og kommer til å se stygt på meg om jeg spør?

Jeg er ikke bunadspurist, og synes at det kan være fint med farget silkebluse til. Er det noen som har kjøpt og som kan anbefale noe? Om det er mulig med fysisk butikk i eller i nærheten av, Bergen så foretrekker jeg det. Men kan også se på nettbutikker

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.