Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleverksted for små barn

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-25, 23:48   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juleverksted for små barn

Skal ha juleverksted for små barn (0-5 ca) neste helg. Foreldrene skal være tilstede, men jeg skal ha litt julegodt og ting de kan holde på med. Mine tanker er: Ikke noe som kan være giftig!! Så her er det jeg har tenkt - korriger meg gjerne!! Jeg har ikke barnebarn og egne barn er 24 og 21, såååååå litt lenge siden? Har ok budsjett (les: Det er ikke jeg som betaler)

Gjøre:
- Ferdige pepperkaker og glasur + pynt (seigmenn, nonstop etc)
- Ferdig marsipan til å lage figurer (jeg er usikker på om jeg gidder å farge den? Tenker det blir mye gris? Like fint med bleke figurer og mandelpynt! )
- Ferdig pepperkakedeig. Da må jeg ha kjevler og utstikksfigurer, men ...
- papir, barnesaks og lim. Til julekurver og lenker

Julegodt:
- clementiner
- julebrus med og uten sukker (saft?) Alt kaldt. Orker ikke varme ting med så små barn ...
- Noen julekaker? (kjøpt. Tre slag)
- Skulle gjerne hatt litt mer "mat", men usikker på hva?
- Kaffe til de voksne

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.