Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskemaskin - reparere eller kjøpe ny?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-25, 20:44   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vaskemaskin - reparere eller kjøpe ny?

Jeg har en seks år gammel dyr Siemens som plutselig sluttet å virke. Jeg satt på en maskin da jeg kom hjem fra ferie i dag. Den vasket ferdig, men sikringen gikk og døren lot seg ikke åpne. Jeg fikk åpnet døren med nødåpner, så det ordnet seg heldigvis.
Jeg har renset filter og sjekket at alt tilsynelatende er i orden, men sikringen går så fort jeg prøver å skru på maskinen.

Så da er det store spørsmålet, skal jeg reparere eller kjøpe ny? Dette er en forholdsvis dyr maskin, og jeg har vært strålende fornøyd med den. Elsker at den har automatisk dosering av vaskemiddel. Jeg har ingen ide om hva det kan koste å reparere den. Kanskje det er like greit å kjøpe en ny? Hva koster en god vaskemaskin i disse dager? Hvilken bør jeg kjøpe i så fall?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.