Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva stemmer du nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-25, 16:24   #27
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva stemmer du nå?

Jeg begynte på en rant, men skal besinne meg. Jeg tror jeg skal stemme MDG i år igjen. Klima og miljø er fremdeles viktigst.

Jeg kjenner ellers at jeg reagerer på framstillingen av at folk som stemmer på Høyre er så forferdelige. Høyre skal forandre seg radikalt før jeg stemmer på dem, men samtidig har de en helt super fyr i Peter Christian Frølich. Slike som ham skulle vi hatt flere av, og jeg har all mulig respekt for hva han står for og ikke minst alt det han frivillig har gjort for Ukraina. I tillegg har han også i andre saker framstått som hel ved.

KrF og FrP (mye!) mindre spiselige for meg, men som samfunn har vi ingenting å tjene på å demonisere folk med andre tanker og holdninger enn oss selv. Det skaper bare mer utenforskap, noe som igjen skaper mer problemer. La oss heller forsøke å snakke sammen, med en intensjon om å forstå hverandre.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.