Sv: Gruffetråd
Det har vært nok en lang dag.
Og i dag ble Storebror 18 år, så vi har hatt en liten bursdagsfeiring for han, så jeg måtte handle inn, gjøre klart huset og at det.
Lillesøster hadde sin siste dag på ungdomsskolen, og hun nektet å være med på avslutning på kvelden, så vi hadde en liten avslutning med de to nærmeste voksne på basen i formiddag.
Bonusgutten er ikke like heftig medisinert enda, og han er av respirator. Men de får ikke skikkelig kontakt med han enda. Han er flyttet til hoved intensiven nå, for han er jo ikke post-operativ lenger.
Samboeren var innom rett før han la seg, og han har fått litt lett sovemedisin nå, for han er så urolig at det er snart 2 meter guttunge utenfor senga, og de har polstret sengen for han ligger ikke i ro. Men, de får ikke kontakt.
Pacemaker er på igjen, da hjertet stoppet totalt, men de er litt usikker på om det kanskje var ledningstrøbbel.
Så alt i alt, vi er kommet et steg lenger enn i går kveld, men det er fortsatt et stykke igjen. Nå i natt så blir han holdt på sovemedisin, så får vi se hva morgendagen bringer.
Dette har vært en dag med veldig mange følelser, og jeg kjenner at nå som vi begynner å være litt optimistiske, så kjenner jeg på at jeg er ganske gåen.
Lillesøster 09
|