Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En veldig god bodylotion?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-25, 10:48   #21
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En veldig god bodylotion?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hmmm, jeg har faktisk snust på noen av parfymene fra byredo og de er jo helt vilt dyre. Men jeg vet ikke helt om regnestykket går i pluss om jeg bytter til bodylotionen. En parfyme er 5 bodylotioner.

Jeg bruker veldig sjelden parfyme, så jeg har kunnet tillate meg litt mer lukt i bodylotion. Jeg syns ofte parfymefri bodylotion lukter kjemisk, for de er jo ikke luktfri, selv om de er parfymefri. Samtidig må de ikke lukte for mye heller, da får jeg hetta. Jeg har en håndkrem fra diptyche som lukter så sterkt at jeg kvier meg for å bruke den, selv om den lukter godt.

Ja, de er vilt dyre!! Da jeg brukte den bodylotionen, brukte jeg den bare på armer og overkropp (for der ville jeg lukte ekstra godt) også brukte jeg Nivea fra og med magen og ned. Mulig du kan få et bedre regnestykke hvis du tar dette med i beregningen

Sist redigert av liefje : 02-04-25 kl 13:35.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.