Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken elbil skal jeg ha? Og skal jeg kjøpe eller lease?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-25, 09:58   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken elbil skal jeg ha? Og skal jeg kjøpe eller lease?

Jeg må se meg om etter en elbil, med sikte på å kjøpe i sommer/høst, tror jeg. Og jeg vet ikke hva jeg skal se etter en gang. Har dere noen tips til meg?

Kriterier:
- Lett å holde, helst lite verkstedbehov
- Plass til 4 stk med en del bagasje, men det gjør ikke noe om man da må ha litt i baksetet feks
- Mulighet for ski på taket (trenger takgrind e.l. Trenger ikke skiboks)
- Elektrisk
- Ikke altfor dyr. Er ikke opptatt av fancy bil.

Jeg er også usikker på kjøp eller leasing. Jeg kommer til å måtte låne penger til bilen, så det frister jo noe med leasing (da kan jeg ta innskuddet fra rammelånet der jeg har margin). Også fordi jeg er så ukjent med elbil og ønsker forutsigbare kostnader. Så kan jeg tenke annerledes om 3 år. Men samtidig; det er vel dyrere å lease i det lange løp.

Tanker og tips?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.