Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2024

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-24, 23:36   #11
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2024

Jeg har det meste i hus, men mangler strømpegodtet. Det har gått i glemmeboka. Må ta en runde denne uka. Mangler også plutselig to gaver - og alle kompisgavene minsten skal gi. Ikke så lett å få ham med på shopping, så jeg må snart bare fikse det selv.

Litt usikker på om vi skal ha noe tre i år eller rett og slett droppe det. Jeg tåler ikke så godt ekte vare og vet ikke om jeg orker å jakte på et kunstig et.

Aniskringlene jeg bakte er nesten oppspist, så må ta en runde til. Har tenkt å bake litt i helga - det er enda tid nok. Har ikke vaska så mye enda heller, men nok et år der vi tross alt ikke skal feire jul inni kjøkkenskapene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.