Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Oppussingskonsulent – hvor finner jeg dette?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-24, 08:02   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppussingskonsulent – hvor finner jeg dette?

Vi skal endelig få pusset opp den ganske slitne leiligheten vår. Vi skal male alle rom (inkl. alt av karmer, lister, o.l., så ALT skal males), legge nytt gulv og sette inn peis. Vi skal også skifte verandagulv, men det blir en separat greie til sommeren.

Men – vi har vært så opptatt av å faktisk finne fagfolk og få et tilbud, osv. at vi har rett og slett ikke tenkt på en eneste detalj. Vi aner ikke hva vi vil ha av peis, gulv eller farger på veggene. Og vi har også null kunnskap om dette, da oppussing og interiør er i kategorien "dørgede kjedelig" både for mannen min og meg. Men så tipset en venninne meg om at vi burde få hjelp av en konsulent, og jeg betaler gjerne det hvite ut av øyet for slik hjelp. Men hvem tilbyr det i Oslo-området (vi bor i Bærum), og hvem av disse er flinke og gjør en god jobb?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.