Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-24, 20:55   #11
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Jeg har tydeligvis bare forhåndsvist og ikke postet før i dag så jeg forsøker igjen:

Så fine, Maverick! Likte at ponnien også har reflekser på seg!

I dag kom ungene hjem å fortalte om alvorsprat med kontaktlærer, med bare guttene og med hele klassen. Det har kommet frem at flere av jentene føler det utrygt i klassen pga mange dumme og ufine kommentarer på sånt som feks utseende, størrelse på pupper osv. Når bare guttene snakket hadde en av guttene sagt noe sånt som at alle vi her, utenom min sønn (nevnt konkret med navn) trolig hadde sagt noe sånt. Jentene selv har visst også sagt at det gjelder alle guttene utenom min sønn. Det må jeg si jeg er glad for å høre. Lærer mente visst at det sikkert kom fra at han var så mye sammen med ei jente på samme alder (tvillingsøster). Jeg velger å tro det må være litt oppdragelse også!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.