Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-24, 08:02   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger tips til frisør i Oslo som skjønner seg på frizzy hår

Håret mitt har gått fra å være tykt og krøllete, til å bli tynt, frizzy og formløst. Om det er overgangalderen eller et resultat av (nå avsluttet) kreftbehandling, vet jeg ikke. Men det er uansett litt krise. Jeg har kanskje én god hårdag i måneden, ellers ser jeg ut som ei gammel heks på håret. Jeg har prøvd all verdens produkter, og har funnet sjampo/balsam som gjør håret mitt bedre, men ikke bra. Jeg har brukt samme frisørsalong i 15 år, men de har gitt meg opp. De har ikke noe mer å anbefale.

Jeg trenger derfor tips til en god frisør i Oslo (ev. Bærum) som skjønner seg på frizz og vanskelig, middelaldrende hår. Jeg er villig til både å måtte vente lenge og å betale skjorta, bare noen kan hjelpe meg, slik at jeg kan gjøre noe annet med håret mitt enn å ha det satt i opp i en kjedelig topp hver eneste bidige dag.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.