Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vindu litt åpent hele døgnet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-24, 10:11   #1
Timar
Klar
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Vindu litt åpent hele døgnet

Naboen under meg i blokka jeg bor i, har stadig vinduet på soverommet stående på gløtt. I dag gikk jeg tilfeldigvis på henne da hun var på vei ut, og gjorde henne oppmerksom på at hun hadde glemt å lukke vinduet.

Da sa hun at det vinduet står åpent hele vinteren igjennom. Altså både dag og natt. Hun har også temperaturen inne på maks 17 grader. (Det er absolutt ikke økonomi som er årsaken til dette, men eksentrisitet)

Jeg tror jeg har funnet årsaken til at det er så innmari kaldt hos meg, selv om jeg bor midt i blokka.

Hva jeg lurer på? Litt usikker selv, for jeg antar at jeg har null og niks å si på hva hun gjør inne i sin egen leilighet. Men stemmer min teori om at det vinduet på gløtt kjøler ned gulvet i min leilighet?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no