Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-24, 20:27   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Var mange mer obs på mennesker rundt seg, og det å ta hensyn før? Jeg vet at jeg blir eldre og mer gretten altså , men jeg synes det er en økende tendens til å ta lite hensyn og stor plass i offentligheten for mange. Og ikke bare de som er brautende av type, men at mange ikke enser hvor "mye" de og sine er.

I svømmehallen her er det er egentlig et utmerket, stort og fint basseng som er godt merket. Den største delen er for hopping og lek, med en dyp og en grunn side. Og så er det avdelte svømmedeler, merket mosjon og trening/rask svømming. Rundt halvpartene av gangene jeg har vært der i det siste har det drevet foreldre og barn i den rene svømmedelen, de okkuperer den ene siden med hopping, eller øver på svømmetak, med tilhørende hyl, sparking og sprelling. Vi som faktisk svømmer må stoppe opp, vente, eller droppe de siste meterne før vi snur. Og det er et digert friområde, også med grunn side, øremerket til all slags øving, lek og hopping. (I tillegg til flere andre bassenger og sklier til lek, tilhørende samme svømmehall.) Sist jeg var der sa jeg til slutt ifra til et par tenåringsgutter, de skulle kaste ball fram og tilbake, og de traff hodene til oss andre mer enn noe annet. Den ene sto i svømmedelen, den andre i friområdet. Og de fleste virker ikke egentlig som ufine typer, snarere at de ikke enser at det er andre der som de er i veien for.

Bokormen er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.