Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-23, 11:03   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan ikke hjelpe med så mye her, Malama. Det høres virkelig tøft ut!

Men rabattkoden: Jeg vedder på at hvis du sender en kort, litt tåredryppende melding til fotoselskapet, så får du ny rabattkode. Verdt et forsøk.

Mannen har en ide om en annen lev som har lenger frist på sin rabattkode og jeg tror ikek han som egentlig har fått oppgaven har begynt å faktisk legge inn noe enda, bare sortere bilder, så han får heller bruke den. Eller betale de ekstra kronene, who cares. Midt oppi alt så er det peanuts.

Jeg har funnet ut av hvordan tilgangen til 5 gratis konsultasjoner med dr. dropinn psykolog fungerer og avtale med helsesykepleier om å ringe henne for litt info fra meg etter 14 så tar hun en prat i morgen om hun får til og uansett tirsdag. Så nå skal jeg bare jobbe i 4 timer, og være takknemlig for at livet er såpass lappet sammen at alle er på skolen i dag.

Og jeg må krype til korset og spørre min datter ENDA en gang hvilken farge det er hun ønsker seg på den "motivasjonsdrikkeflasken med klokkeslett" for jeg innser at med to jenter som skulle få slike under treet, hare jeg bilde av FIRE farger, fordi "den. Åhh, nei, den" også har jeg ikke slettet de feile bildne, så da blir det neppe noen overraskelse at de ligger under treet da, men.... jeg tror jeg har styring på den eldste av dem, men yngste.... hun er jo dramaqueen så om jeg har tatt feil er det enda verre enn å ikek få også

Eller, jeg kan gå for logikken i at det siste bildet jeg tok trolig er en hun vil ha?

Konsentrasjon om et tonn med arbeisoppgaver på jobb og tidsfrister som var "før jul" og har blitt til "tidlig i neste uke" ? Nei, altså, jo, altså, nei jeg.... joda, jeg skal få til det også på et vis, men jeg bare har et hode som ikke helt fungerer i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.