Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16
At jeg fant ut at jeg kunne skru av push-varsler individuelt for bare ett enkelt innlegg/tråd i Spond.
Meldinger som gjelder treninger, kamper, cuper, dugnader etc vil jeg ha varsel om, inkludert kommentarer, ellers går jeg glipp av viktige beskjeder. Men så hender det at det sendes ut en beskjed til alle i hele fotballklubben (altså alle lag, ikke bare "vårt"), med oppfordring til f.eks svare på en spørreundersøkelse, vippse en penge til ett eller annet formål, eller nå sist, stemme på en spiller fra klubben som er nominert til en greie som avisa har. Og så begynner det (fordi folk er teite), å tikke inn meldinger:
"stemt!"
"jeg har stemt!"
"stemt "
"stemt"
" "
"Stemt! "
"Stemt!!"
etc ... (foreløpig har det kommet 16 slike svar på den bestemte meldingen om avstemminga i avisa, fra folk som har behov for å kringkaste at de har stemt)
Eller
"Vippset!"
"Betalt!"
"Betalt!"
"Utført!"
"Vippset!"
etc.
(hvorfor GJØR folk det egentlig?)
Og for hver kommentar kommer det push-varsel. Dette har irritert meg lenge, det blir så mye og det går inflasjon i meldingene. Men nå oppdaget jeg plutselig at jeg veldig lett kan skru av varsler for bare dette innlegget, jeg trenger ikke skru av varsler for hele appen. Dette er sikkert noe "alle" vet, men jeg fant det altså ikke ut før nå, og det gjorde meg veldig glad. 
Sist redigert av My : 19-10-23 kl 12:57.
|