Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ting man må få med seg i Bergen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-23, 23:23   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.956
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting man må få med seg i Bergen

Takk for alle tips!

Nå er vi i Bergen (igjen), og vi skal ut i sola i morgen. På søndag skal det pøse. Men da må vi etterhvert også hjem.

Jeg tror nok at tipsene jeg var ute etter er ting å gjøre i eller nær sentrum. Jeg tar selvkritikk på at jeg ikke var tydelig på det, for jeg tenkte ikke over det da jeg laget tråden. Men i og rundt sentrum samt de nære fjellene rundt er fint. De fleste helgene har vi nok ikke tid til korte fjellturer engang, men av og til skal vi nok rekke det også.

Spisesteder er noe vi alltid sliter litt med. Når vi endelig finner noe er det fullt, liksom. Vi må virkelig bli flinkere til å planlegge og ikke ta ting på sparket.

Ser at Daily Pot ligger like ved hotellet. Der har vi likt oss tidligere. I dag spiste vi på Zupperia. Ikke spesielt imponert.

Men jeg gleder meg til Bergen i solskinn i morgen formiddag.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no