Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Gi meg ditt beste kattungetips!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-23, 06:29   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Gi meg ditt beste kattungetips!

Vår skjønne skumle katteslamp, legenden Noni, vårt hjerte og gatas skrekk er ikke mere. Det er innmari trist og familien skjønte raskt at vi ikke kan leve uten pus i hus.
Derfor er det nå en ganske ny liten pusefrøken på 14 uker som løper i bena våre, maler og koser, hopper som ei loppe og sjarmerer oss alle trill rundt. Men altså; denne gangen vil jeg gjøre et par ting anderledes. Blant annet vil jeg venne henne til å kjøre bil. Og til å godta pelsstell. Er det noe annet jeg bør tenke på? Tips og triks? Noe lurt eller dumt du har gjort som du vil anbefale/fraråde?
Hun er en Maine Coon og skal bli utekatt etterhvert, blir innekatt frem til våren.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no