Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-23, 08:53   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det at han legger seg flat tror i alle fall jeg er rent taktisk. Han har vært så lenge i gamet at han vet hva som lønner seg.

Det er mulig vi har sett forskjellige pressekonferanser, men jeg trodde på hans legge-seg-flat-øvelse. Spesielt siden han har trukket seg både som statsråd, som nestleder og også har gitt beskjed om at han ikke stiller til neste Stortingsvalg. Han økte faktisk i min aktelse (noe som muligens ikke var vanskelig).

Jeg noterte meg med interesse at både Støre og Slagsvold Vedum benyttet deler av pressekonferansen til å gi den jobben som Borten Moe har utført som statsråd, det aller beste skussmål. Jeg er ganske langt unna sektoren hvor Borten Moe holdt til - hvorfor er det så veldig stor forskjell mellom hva FP mener om dette, og hva som er holdningen i Regjeringskvartalet?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.