Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til å øve på fransk for nybegynner?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-23, 20:46   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Tips til å øve på fransk for nybegynner?

Ja, jeg Duolingoer en hel del, men jeg har lyst til å lære mer/raskere. Og jeg orker absolutt ikke se på Helene og Gutta.

Tips til barne(?)bøker, eller filmer, eller serier, eller noe annet med ukomplisert språk eller noe annet lurt jeg ikke har tenkt på? Noe som øker ordforrådet raskt? En magisk drikk som gjør at man plutselig skjønner hvilke ord som er maskuline og hvilke som er feminine? Gode nettsteder for å lære basic grammatikk utenom duolingo? (Jeg synes for eksempel det tar lenger tid enn jeg liker å skjønne hvordan jeg skal bøye verbene riktig, språkøret hjelper et stykke på vei, men det hadde hjulpet å få en forståelse av logikken. Om det er en logikk. Begynner egentlig å tvile på det. Franskmenn er gærne.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.