Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinne, 50+

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-23, 15:37   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er mer interessert i "Pensjonist, hva nå?" kjenner jeg. Det er virkelig noe jeg gruer meg til. Hva skal jeg finne på da? Jeg kommer til å gå på veggen.

Eller, interessert nå, er vel en overdrivelse. Det er jo noen år igjen, men kommer til å gi en større endring i livet enn at barnet flytter ut og jeg kommer i overgangsalderen.

Å, om jeg bare lever lenge nok til å oppleve at folk rundt meg blir pensjonister! Så de endelig kan få vist meg hvor lett som en plett det er, å fylle dagene med å lese bok og finne hobbyprosjekter på Pinterest!

Men sånn ellers, jeg er 42 (barna er 13 og 18 i år), men de fleste av vennene våre nærmer seg, eller har rundet 50. Barna er derimot ikke så mye eldre enn våre, men gamle nok til at mange av dem har flyttet ut. Og jeg synes venninnene mine blomstrer, skal jeg være ærlig. De ser mye bedre ut i farvannet rundt 50, med tid og overskudd til seg selv, enn de gjorde for ti år siden, i tidsklemma.

Dog må det sies at jeg merker en litt annen holdning til, og forståelse for, kropp og helse (fysisk og mentalt), nå når det ikke er sånn at de kan ta den like for gitt lenger. I likhet med Karamell, så har jeg levd med skrantende kropp lenge før folk flest.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.