Sv: Märtha Louise og media
Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.
Men jeg syns ikke hun skal få kritikk for at hun ikke valgte å gifte seg med en riking og flytte utenlands. Kritikken mot at hun giftet seg med Ari syns jeg også er unødvendig ufin. Hun skal ikke akseptere mer kritikk bare fordi hennes tidligere ektefelle var mer fargerik enn normalen.
:
Du legger veldig mye mer i dette med å trekke seg tilbake fra offentligheten enn jeg la i det. For det var det som var poenget med prinsesse Ragnhild-kommentaren. Hun trakk seg helt vekk. Det er vel bare Wikipedia som vet hva barna hennes heter en gang, langt mindre barnebarna. De har greid å gå fullstendig under radaren. Det kunne Märtha ha greid også. Hvis det var det hun ville.
Jeg tror nok hun har til salt i såret om det skulle knipe og kan greie seg uten inntekt, men jeg tror definitivt at nyhetens interesse ville sluppet og at hun kunne levd et ganske allminnelig A4-liv om hun ville. Hvis du aldri gjør noe spennende, men lever helt som Hvermansen, så gidder faktisk ingen å skrive om deg.
Men hun har tydeligvis ikke noe i mot oppmerksomhet i og med at hun stadig oppsøker det, også ved valg av ektefelle.