Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kan/vil alle spise halalkjøtt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-23, 23:12   #22
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan/vil alle spise halalkjøtt?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har hatt barn i barnehage som av religiøse årsaker absokutt ikke skulle spise halalkjøtt, da dette er helt forbudt i forhold til deres retningslinjer. (Sikh)

Å ikke ville spise halalkjøtt av religiøse grunner må jo være like ok som å spise det av religiøse grunner tenker jeg. Å ikke spise det fordi man ikke liker muslimer er teit beyond noe. Jeg er agnostiker og gir en blank f i noen ber for kjøttet mitt, men om jeg var strengt religiøst et eller annet så ville det jo være forståelig om jeg ikke ville spise kjøtt noen fra en annen religion hadde bedt over. Tenker jeg. Det er jo ikke rasisme, men religion (så kan man jo mene hva man vil om religion da).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.