Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Abonnere på Spotify?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-22, 10:21   #1
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.251
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Abonnere på Spotify?

Min 15-åring har mast i det uendelige om å få seg Spotify (selv hører jeg på radio eller eventuelt på YouTube). Nå har tiden kommet, og vi ser at det er en spesialdeal ute nå: Tre måneder gratis, og så 119 kroner per måned for individuelt abonnement.

Jeg begynte å lese på "Terms and conditions", men altså! Først tre generelle sider og deretter 15 sider hvor jeg føler man forsøker å gjøre det så vanskelig som mulig å få oversikt over hva man egentlig signerer på. "The Unlimited Service may not be available to all users. We will explain which services are available to you when you are signing up for the services." - eeeh? MER som man må undersøke før man bestemmer seg? "If you cancel your subscription to the Unlimited Service (...), you may not be able to re-subscribe for the Unlimited Service." - Så om du først kjøper et abonnement, deretter avslutter dette i en periode hvor du har dårlig råd, og så ønsker å begynne igjen, så kan det være at du ikke får lov til å begynne igjen? Hæ? Nok en gang merker man at her har den juridiske avdelingen fått lov til å gå litt amok i utforming av EULA.

Så: Alle dere som betaler for Spotify: Er det noe vi bør tenke på? Er det noen andre ekstra gode tilbud man bør slå til på? Promokode som kan komme i tillegg til at man får de tre første månedene gratis?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no